SELAMAT DATANG

Saturday, February 19, 2011

MANIFESTO PEMILIHAN 2010/2011

Assalamualaikum dan Salam Pejuangan Mahasiswa..Saya Wan Ahmad Hazman dengan ini mengumumkan bahawa saya akan kembali bertanding sebagai calon FAKULTI GEOINFORMASI DAN HARTA TANAH sempena Majlis Pemilihan Perwakilan Mahasiswa untuk terus memperjuangkan agenda kebajikan anda sekalian. Saya disini telah menggariskan beberapa agenda yang akan saya perjuangkan sekiranya mendapat mandat dan kepercayaan anda semua sebagai pewakilan anda. perjuangan saya:

Di FGHT:
1. Menambah bilangan bonggol terutamanya di antara bangunan di FGHT bagi meningkatkan keselamatan seluruh warga FGHT kerana kita sedar jalan di FGHT adalah laluan utama.
2. Memperkenalkan program “wakaf angkat”
• Untuk menyediakan perkhidmatan fotostat, print dan binding di FGHT
• Menggantikan tempat jualan kuih dan sarapan di hadapan PSZ ke FGHT bagi memudahkan warga FGHT memanfaatkan waktu rehat
3. Menyediakan pas kepada semua mahasiswa FGHT untuk mengambil alat ukur di makmal UKK tanpa di saman

Di UTM:
1. Mengadakan skrin gergasi untuk membolehkan mahasiswa menonton sukan seperti bola sepak EPL dan Liga Super.
2. 2 jam kredit KEPIMPINAN untuk mereka yang menyertai JKM, Kelab, Persatuan dan MPM.
3. Anugerah Kepimpinan Kelab, Persatuan dan JKM untuk mengiktiraf program dan kelab terbaik setiap tahun dan dapat menggalakkan perwujudan lebih banyak program yang bermanfaat.

InysaAllah ini akan saya perjuangkan disamping kebajikan berterusan buat anda semua. Pilihlah pemimpin yang terbaik bagi memastikan kebajikan dan hak anda sentiasa terpelihara.

Jangan lupa tunaikan hak anda semua sebagai pengundi. Selamat mengundi. kerana Tuhan untuk Manusia

No comments:

Post a Comment